Translate

fredag 30 september 2011

Resklar!

Amalfi. Bilden från Cissis hemsida.

Det är inte bara sommarfåglarna som är resklara inför sin långa färd söderut... Även jag är resklar! ;)

I morgon åker jag tillsammans med ett gäng härliga människor till Capri och Amalfi i Italien. Italien är ett av mina absoluta favoritländer, och denna gång blir resan lite speciell så tillvida att jag ska få se och uppleva den underbara ön Capri som jag inte varit till tidigare, och för att att vi kommer att få en underbar reseledare som kan sitt Italien, talar italienska flytande och dessutom sjunger italienska sånger så man ryser av välbehag!

Titta gärna in på Cissis hemsida och låt dig inspireras av Italien!

http://ceciliajakobsson.se/

Multi Saluti!

4 kommentarer:

Christina sa...

Ha det så jättebra Anita! Det låter som en supersemester!

Anita sa...

Christina: Så roligt att se dig här igen!! Bloggar du? Måste ta en titt!

Ja, jag tror det kommer att bli en fantastisk resa! Jag lägger ut nåt kort när jag kommer hem. Kram!

Kesu sa...

Ciao! Höst = blogglust igen. Capri är ett perfekt resmål så här års. Håller tummar för fint väder och god mat - ingen högoddsare i bella Italia! Gläm inte att klapp Sfinxen på Capri (i Munthes villa).

Anita sa...

Kesu: Tack! Det har varit en underbar resa på alla sätt! Kort kommer i bloggen när jag "landat" mentalt igen i Svedala. Allt gott!