Translate

måndag 3 november 2008

Nicke om "Åtabak"

Saxat ur gästboken från Nicke Sjödins hemsida :

Hej!
Jag kan tillfälligt tipsa om att man kan se Nicke prata om nya boken Åtabak på
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=675510


och även en lite längre oredigerad snutt finns här:
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=675511

Nicke är som vanligt charmig, rolig och klok, vilket gjorde mitt arbete som reporter enkelt.

Filmsnuttarna ligger kvar till några dagar in i november 2008.

Mvh
Eva Nilzon
TV4 Nyheterna Mitt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Smulan

Tack för de länkarna. Har nu suttit och njutit en lång stund och funderar på om och hur jag nu ska få tag på åtminstone den sista boken så jag får läsa alltihop.

Nickes hälsningsfras à la norrland var ju på pricken. Kommer jag ihåg från då jag bodde där faktiskt. Finns många sådana där dumma grejer som vänner emellan körde med.

Ha en fin dag och hej från Evy

Anonym sa...

Tyvärr har jag inte kunnat se TV-inslagen pga för långsam uppkoppling, men jag förstår att du har haft en trevlig stund med Nicke!

Nog ska vi väl kunna fixa boken, Evy! :)

Smulan

Anonym sa...

Ja du det låter något det. Men det var inte något "frieri" från min sida om du tror det. Jag hade tänkt kolla på Bokus så småningom. Men om du kanske kan ordna en bok med autograf skulle det sitta fint :-D. Samlar på dedicerade böcker typ.

Men som sagt. Du behöver inte göra dig något besvär för min skull. Det var bara som jag uttryckte mig fel kanske. Nicke verkar i alla fall vara en mycket sympatisk person.

Hej igen från Evy

Anonym sa...

Evy! Inget besvär alls! Mail är skickat.

Kram Anita