Translate

torsdag 5 juni 2008

Gamla stan

Det är problem med den mobila bredbandskommunikationen hos oss sedan en vecka. Det finns ingen eller mycket dålig uppkoppling. Det är så frustrerande!

Telia har inga riktiga besked att ge angående var felet ligger. Kommunikationsproblemen finns dessvärre även i den verbala kontakten med Telia om man uttrycker det milt..

Det är bara att invänta och hoppas att det löser sig med den mobila kommunikationen.

Här kommer i alla fall några bilder från förra helgen när jag vandrade runt i Gamla stan i Stockholm. Stockholm visade sig från sin allra mest leende och soliga sida, och det var såå trevligt att strosa omkring i de gamla gränderna igen.

Vilken historisk och vacker skatt; Gamla stan i Stockholm!










3 kommentarer:

Inkan© sa...

Denna underbara stad som iår känns skönare och vackrare än någonsin.
Det doftar sommar överallt. Det blommar och grönskar så det knakar.

Idag 6/6 är det + 29 grader i skuggan nu på eftermiddagen. Min termometerplats har skugga hela dagarna - så jag gissar att det har varit en bra bit över +30, puh!
Tur det finns vatten!

Anonym sa...

Inkan! Jag förstår inte - men Gamla stan kändes som "ny" i år..? Jag bodde där (Lady Hamilton) och åt middag på Stortorget. Solen sken och människor loog!
Det var länge sedan jag njöt i Sthlm som denna gång.

+27 grader här! Tur det finns skugga. Och vatten...

Evas blogg sa...

Ja husen där är verkligen så vackra.